Skip Navigation Links
Ana Sayfa
Site Haritası
İletişim
English
Skip Navigation Links

Sistema Telefonla Etkili Tahsilat Görüşmeleri Gerçekleştirme Eğitimi

 
“Tümüyle beklentilerim karşılandı. Verilen bilgiler son derece yeterliydi. Örnek uygulamalar son derece öğreticiydi. Pozitif ve enerji dolu bir eğitim süreciydi. Çok keyif vericiydi. Motivasyon ve hakimiyet mükemmeldi. Genel davranış ve tutum oldukça başarılıydı. Ender rastladığımız eğitmenlerden birisiniz. Bizimle paylaştığınız her şey için teşekkür ediyorum.”
Akbank

 

 
“Aldığımız bu eğitimin yapacağımız işin en önemli noktası olduğunu düşünüyorum. Bizim için çok yararlı bir eğitim oldu. Sistema ile tanıştığım için kendimi ayrıcalıklı hissediyorum. Teşekkür ederiz.
Akbank
 
 
   
PROGRAMIN İŞ SONUÇLARINA FAYDASI
  Bu program sonunda katılımcılar;
   
İletişimin temel ilkelerini öğrenerek, kurumu profesyonel şekilde temsil etmenin ilk izlenime ne kadar olumlu yansımaları olduğunu görecekler,
 
Alacaklı konumunda olmanın avantajını kullanırken müşteriyi kırmadan ve sadakatini zedelemeden nasıl olumlu ifadeler geliştirebileceklerini kavrayacaklar,
 
Farklı davranış tarzlarını öğrenerek zor müşteri profillerini nasıl ele almak gerektiği konusunda rahatlık yaşayacaklar,
 
İkna ve müzakere becerileri hakkında fikir sahibi olacaklar,
 
Olumlu bir ses tonu ve kelime dağarcığı kullanarak müşterilerle yapılan her görüşmeyi keyifli bir dostluk fırsatına dönüştürmek için gerekli becerilerin alt yapısını oluşturacaklar,
 
Ve telefonla iletişimi, müşteri bağlılığı yaratmada bir rekabet avantajına dönüştürmeyi sağlayacak altın önerilere ulaşabilecekler.
 
   
KİMLER KATILMALI?
  Telefonla borç hatırlatması veya tahsilat yapan tüm çalışanlar.
   
SÜRE VE KATILIMCI SAYISI
  2 Gün . İdeal katılımcı sayısı 12, maksimum katılımcı sayısı 15
   


 


 


PROGRAM İÇERİĞİ
 

  

Telefonda Nasıl İkna Ederiz ve İknanın Temel Prensipleri
  • İkna Nedir?
  • İknanın 8 Temel İlkesi
  • İknada Önemli Unsurlar
Tahsilatta Olumlu İletişim Terminolojisi
  • Olumlu İletişim Dili Nedir?
  • Telefonla İletişimde Müşterileri Rahatsız Eden İfadeler
  • Telefonla Etkin İletişime Uygun Kelime Dağarcığı Geliştirmek
  • Olumlu Çağrışım Yapan İfadeler Kullanmak
  • Hızlı ve Etkili Tahsilat İçin Kullanılabilecek İfadeler
Zorlu Tahsilat Görüşmeleri
  • Nasıl Öfkeleniriz? (Beynin Anatomisi)
  • Neden Öfkeleniriz?
  • Öfkemizi Kontrol Etmenin Yolları
  • Müşterinin Öfkesini Beslemenin ve Yatıştırmanın Yolları
  • Duygularda Domino Etkisi
Telefonda Tahsilat Sürecinin 6 Aşaması
  • Hazırlık
  • Açılış
  • Soru Sormak
  • Müşteriyi Analiz Etmek
  • Bilgi Vermek
  • Kapanış
Telefonda Tahsilatta Hazırlık
  • Tahsilata Başlamadan Önce Kendimizi Motive Etme
  • Müşteri Bilgilerinin Analiz Edilmesi
 
Telefonda Tahsilatta Etkili Açılış
  • Tahsilatta Telefonu Kapattırmadan Kendimizi Dinletmenin Yolları
  •  Tahsilatta Etkili Açılış Örnekleri
Etkili Soru Sorma Teknikleri ve Müşteriyi Doğru Analiz Edebilmek
  • Açık ve Kapalı Uçlu Sorular, Yönlendirici Sorular
  •  Etkili Tahsilat İçin Etkili Soru Örnekleri
  •  Yanıtlar Doğrultusunda Müşteriyi Analiz Etmek
Müşteriyi Bilgilendirmek ve Çözüm Önerici Sunmak
  • Analiz Doğrultusunda Müşteriyi Bilgilendirmek
  •  Ödemenin Yapılmaması Durumunda Olacaklar Konusunda Müşteriyi Bilgilendirmek
  •  Çözüm Önerileri Sunmak
Ödemenin Teyit Edilmesi ve Kapanış
  • Tahsilatta Doğru Kapanış Türleri
  • Kullanılmaması Gereken Yanlış Kapanış Cümleleri
Ödeme İtirazlarını Ele Alma
  •  Tahsilatta Gelebilecek İtiraz Türleri
  •  İtirazların Olası Temel Sebepleri
  •  Temel İtiraz Türlerine Yanıt Örnekleri
Farklı İnsan Profillerine Göre Farklı İkna Yöntemleri
  • Bireyleri Tanıma (Dışa Dönük, İçe Dönük, İnsan Odaklı, Görev Odaklı Profiller)
  • Farklı İnsanlar ve Tipler (Tavuskuşu, Baykuş, Panter ve Yunus)
  • Zor Müşteri Tipleri 
 

 

Başarı Öyküleri
Skip Navigation Links.

Skip Navigation Links